9. kesäkuuta 2010

aktiivinen piski



Melkoista menoa ollut tänäänkin. Lenkit ei ole vielä olleet kauhean pitkiä, allekirjoittanut kouristelee edelleenkin flunssan kourissa. Mun vastustuskyky on ilmeisimmin mitä huonoin. Kaveri tänään vähän juoksutteli Nemoa, paras kuva tilanteesta yläpuolella.
Samainen ystävä myös vähän koristeli Nemon turkkia, olis aika hauska tommonen turkki näyttelyihin. Hengailtiin yhdellä nurmella parisen tuntia. Kerran menin piiloon, Nemo ampaisi mun luokse, otti palkan ja karkas tien viereen ojalle imppaamaan jotain pissaa. Jes.


Treenattiin aamulla koulun parkkiksella. Taas aika myöhään, puoli kymmeneltä. Pitäisi päästä jo kasilta treenaamaan, muttakun ei jaksa herätä.
Intoa oli ehkä hitusen enemmän, sain sen alussa leikkimään vähän pallolla. Broileripalkkaa oli messissä, imuteltiin paljon seuraamisia, kädet verillä siinä biisonin purressa namia kädestä.. sen jälkeen pari normiseuruuta, eripituisia, tosi hienoja. Jätinkin ne siihen.
Jääviä. Laiskuutta. Imuttelin vierellä, alkeita ihan vaan taas. Mitäs nyt sanoisi, aika ok, liian laiska. Loppuun kosketusalustailua ja temppuilua. Ihan tyytyväinen olen, intoa revittävä jostain.
Niinja illalla reenailtiin takapäätä. Paljon sukkelammin jo liikkuu takatassut, ei vieläkään mitenkään nopeasti mutta huomattavasti enemmän onnistuneita toistoja kuin epäonnistuneita!


Oon tässä nyt selaillut nettiä ja jo useamman päivän ajan miettinyt verijälkeilyä. Se voisi kiinnostaa mua, en tosin tiedä mitä Nemo yleensäkään tuumaa verestä. Joskus on jossain haistellut verta ja innostunut aika paljon. Oisko kukaan innokas opastamaan mua tässä verijäljessä? Voisin jotain lähteä kokeilemaan jossain vaiheessa, ainakin testata ihan normeissa olosuhteissa mitä Nemo tuumaa verestä.
Oon agilityäkin miettinyt, mutta loppupeleissä se ei kiinnosta mua itseäni tarpeeksi. Voisihan siitäkin joskus jonkun alkeiskurssin etsiä. Nemo on kuitenkin ketterä ja nopea, että se voisi nauttia. Eilen koulunpihalla laitoin sitä seisomaan ja kävelemään joka paikassa, heiluvan pukkiksen päällä, semmoisen toisen heiluvan judeemin päällä, maassa pystysuunnassa olevien eripituisten hyvin kapeiden pölkkyjen päällä - sillä oli mielettömän kivaa. Jaarittelut sikseen ja nyt nukkumaan.

2 kommenttia:

  1. Hep hep! me voidaan tulla teidän kanssa verijäljelle, kun edellisestä kerrasta on niin pitkä aika... Pitää vain löytää metsä johon kehtaa verta tiputella :D Ja tottakai te starttaatte agin parissa, se on mitä loistavin harrastus!

    VastaaPoista
  2. janessa: siinä onkin tosiaan se mettäongelma xd

    VastaaPoista