17. huhtikuuta 2010

ei onnistu

Voihan, mikä mulle on tullut? Kun koiralla olisi energiaa ja tuntuisi olevan intoa tokoiluunkin, mä en jaksa tehdä elettäkään siirtääkseni olemustani kentälle, sisälläkin tokoilu tuntuu aivan ylivoimaiselta. Tästä fiiliksestä on päästävä eroon, jos mä haluan saada tuloksia näkyviin, jos mä haluan saada nuo liikkeet kuntoon. Olisi kiva joskus edistyä kunnolla, ehkä päästä niihin kisoihinkin. Tarkasti ajateltuna ne kisat tulee olemaan mahdottomuus, en voisi kuvitella että Nemo toimisi koskaan ilman palkkaa.

Mietin että saisiko tuon vaihdettua seuraamisissa ainoastaan lelupalkalle. Se tarkoittaisi tosin sitä, että patukan pitäisi kiinnostaa kentälläkin. Täytyy varmaan mennä pari kertaa kentälle ainoastaan hillumaan lelujen kanssa. Seuraamisemme käännöksistä saatiinkin kuulla torstaisissa treeneissä.. .. oon kyllä aina tiennyt että ne ei suju, ei niitä olla edes reenattu kunnolla. Enkä saakkaan varmaan niitä sujumaan. Tämä taitaa olla tokomasennus vol miljoona. Tekisi oikeasti vähän mieli mennä kenttäilemään monesti viikossa, mutta kun en saa mitään aikaiseksi. Okei, nyt olen vähän kipeä joten laitetaan osa sen piikkiin. Kunhan tästä nyt tervehdyn ja kerään energiat tokoiluunkin, teen sen pirunmoisen treenisuunnitelman vaikka kuukaudeksi etukäteen - ja mennään viikossa vähintään yhdesti ohjattujen lisäksi kentälle tokoilemaan.

Haluan edistyä. Liian kunnianhimoista. Ja ei unohdeta sitä, että on tokoilu kivaakin. Nemo on oppinut nauttimaan siitä enemmän. Minä myös.

2 kommenttia:

  1. Pääasia että on kivaa hei! Ja mullakin on varmaan ikuinen tokomasennus. Aina välillä sairas suunnitelma että JEEEE NÄIN TEEN TULEE SUPER mutta aina se jää johonkin.
    Kyllä se siitä vielä taas.

    VastaaPoista
  2. jenna: toivotaan tosiaan että lähtee sujumaan :--D mulla ihan sama joo ton suunnittelun kanssa..

    VastaaPoista