30. joulukuuta 2012

you were born to be real


Like a boss! On sillä ilmeet....



Tylsyyttä tylsyyden perään. Kuumetta ja jatkuvaa nenän niistämistä. Sylissä viihtyvää koiraa, joka kerjää jatkuvasti rapsutuksia ja läheisyyttä. Nemosta on tullut alkuperäisen käyttötarkoituksensa täydellinen täyttäjä! Se on nykyään joka välissä istumassa sylissä tai muuten vaan mahdollisimman lähellä.
Olen siis edelleenkin kipeä. Huomenna aamusta voisi käväistä lääkärissä. Tulee varmaan taas uusivuosi kotona. Onpa koira tyytyväinen... minä en.

Sisällä puppe on saanut joulukalenteriaktivointia; olen uusikäyttänyt kalentereita piilottamalla niihin nappuloita. Lisäksi olen naksutellut laatikkoon menemisestä. Eilen jopa niin luovana olin, että naksuttelin Nemolle siitä kun se meni noutokapula suussa istumaan laatikkoon. Jee.
Tunnariprojekti ei ole vieläkään alkanut. Ehkä sitten kun olen terve. Voisi edes vaivautua ottamaan selvää siitä, millä tavalla opetan sen.
Eipä tässä muuta, tylsistyn kuoliaaksi (voisihan sitä nukkuakin). Vuoden viimeisiä hetkiä viedään, siis hyvää tulevaa vuotta 2013! Jännää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti