25. marraskuuta 2011

iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn

Keksinpä vihdoin ladata kännykältä kaikki ikivanhat ja vähän uudemmat kuvat koneelle. Kännykkäkuvat on aina ihan parhaita! Ne ei ehkä ole superlaadukkaita, mutta niihin on saanut vangittua juuri sen hetken. Ja mulla ei yleensä koskaan ole kameraa mukana silloin kun sille olisi eniten käyttöä...
Seuraavassa Nemon kootut nukkuma-asennot ja suosikkipaikat. Ja tässä on varmaan vaan kymmenesosa niistä hyvinkin erikoisista nukkumisasennoista.
Piskin ehdottomia suosikkimestoina on tuo piironginalunen, sohvan selkänoja ja sen "oma" risainen nojatuoli olkkarissa. Tietty hyvänä kolmosena tulee mun sänky, jossa sitten onkin syksyllä ja keväällä enemmän hiekkaa kuin laki sallii. Noo, eipä se niin laittaa. Nemo on nyt alkanut viihtyä sen kuljetusboksissa, aika jännää, ennen se ei koskaan hengaillut siellä. Nyt saattaa nukkua koko yönkin siellä. Mun arktisessa huoneessa on varmaan tarpeeksi kylmä talvisin boksissa nukkumiseen.
Tuo toisiksi alin asento on mun ehdoton suosikki, mahtaa olla mukava :-D ei riemulla rajaa kun on päästänsä vajaa. Tää viikko on mennyt enimmäkseen mun lukiessa kuin hullu ja Nemo on loikoillut vähän liikaakin. Ollaan jotain lenkkeilty, mutta tällä hetkellä vihaan tota säätä enemmän kuin mitään. Huooh voiko olla rasittavampaa kuin kyljistä alaspäin pikimusta, takkuinen ja hiekkainen koira. Olisin toivonut edes ensi viikoksi pakkasta, olisi ollut helpompi saada se puhtaaksi messariin!
Joo ja messarin laput tuli pari päivää sitten! Mua alkoi pikkasen jännittää. Ei muuten, mutta se että miten saan turkin trimmattua ja jos Nemo keksii jotain yleiskivaa mun pään menoksi.

Viime perjantaina reenattiin kai tossa pesiskentällä ihan yksinkertaisia. Vähän ravauttelin herraa - ei tule mitään, lisäksi kaukoja, maahanmenoja ja paikkaistumista. Virtaa riitti.
Viime sunnuntaina taas koulun pihalla samaa settiä, kivaa. Ravissa kehottelin katsomaan eteenpäin ja palkkailin siitä. Joo. Tiistaina kai sama setti taas, pitäisi vaihtaa ehkä treenattavia pikkuhiljaa.
Tänään oma motivaatio pikkasen nousi, käytiin alkuillasta koulun pihalla. Kaukoja, hitto mitä säätöä! Eläin ennakoi ja teki kaikki mahdolliset, sain kahdet onnistuneet vaihdot kumminkin, bra. Hauskaa oli, lisäksi mulla vaan raksut palkkana, pelasi silti sähäkkänä. Yleistä pelleilyä, pujottelua, huutoa, raksujen metsästystä, tarjoomisseuraamista.... sitten taas ravitreeniä. Sisällä muutamat tosi kivan innokkaat ruudut ja kartioiden kiertoa, Nemolla oli niin superhauskaa kiertää kartioita. Lisäksi ovenavaus-temppu on pian käskysanaa vailla. Nemo tarjoaa tosi hienosti hihnaan tarttumista ja veti pari kertaa koko ovenkin auki, vautsi! Kunhan saan sen naksuttimen, eiköhän siitä tule aika pätevä toimintojen tarjoaja ;) mulla tosiaan vaan kestää sen naksuttimen hommaamisessa krhh, nyt säästettävä rahaa messariin ja sieltä sen varmaan hommaankin mikäli löydän.

4 kommenttia:

  1. Toi tokavika kuva... :DD Tahtoo kanssa pakkasta (ja lunta). :(

    VastaaPoista
  2. julia: olen aina tiennyt nemon olevan hieman erilainen kaikissa asioissa :D juu lunta ja vähän äkkiä!

    VastaaPoista
  3. Oletko ihan varma että noissa kuvissa on Nemo, eikä Leevi? :--D

    VastaaPoista
  4. laura: ai onko tämmöinen biisonien rotuominaisuuksia :----D

    VastaaPoista