21. marraskuuta 2012

vuosien varrelta


Miksi, oi miksi mun koiralla on joskus ollut tällainen turkki? ei herranjumala :-D


Hmm, no jaa, tästä nyt ei ole erikoisemmin sanottavaa.


Yksi mun suosikki(pokkari)otoksistani vuodelta 2009. Pikkunemon naama oli vielä valkoinen.


Ensimmäinen möllitoko, täältä kaikki varsinaisesti vasta alkoikin tokon parissa.


Keväältä 2010, kun sain nykyisen kamerani. Yksi mun suosikkikuvista silloin ja varmaan aina! Automaatilla kuvattu jne, mutta tässä on vaan mulle sitä jotain.


Edes kerran sen elämän aikana oon saanut siitä kuvan pallo suussa....


Paras _ikinä_!!! En kestä.


Tyyppi mökkeilikin silloin joskus, olisiko 2010?
ps. tää juttu olisi jatkunut, mutta mulla loppui picasasta kuvatila. Enkä jaksa tehdä mitään toimenpiteitä nyt sen eteen. Hitsit.
Ja vouh, blogissa on käynyt koko tämän neljän vuoden aikana 23 031 kävijää.

2 kommenttia:

  1. http://dandielmo.blogspot.fi/2012/11/liebster-blog.html

    VastaaPoista
  2. nelli: huii kiitoksia! pitäisiköhän munkin jaksaa jatkaa tuota... :)

    VastaaPoista